۲۵ اسفند ۱۳۹۱، ۲۰:۱۱

لوکا بوناچیچ:

یک امتیاز بزرگ را به هواداران کرمان کادو دادیم/ خوش شانس بودیم

یک امتیاز بزرگ را به هواداران کرمان کادو دادیم/ خوش شانس بودیم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با بیان این که تیمش با کسب یک امتیار به هوادارانش کادو داد، گفت: خیلی خوش شانس بودیم که گل سوم را دریافت نکردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، لوکا بوناچیچ پس از بازی شامگاه امروز جمعه تیم‌های پرسپولیس و مس کرمان که با تساوی 2 - 2 خاتمه یافت در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی گفت: باید بگویم که یک امتیاز بزرگ را به هواداران کرمان کادو دادیم. این امتیاز را در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس کسب کردیم که ارزشمند بود. پرسپولیس هر طوری که بازی کند باز هم پرسپولیس است. ضمن این که باید بگویم موقعیت‌های ما در این دیدار بیشتر از پرسپولیس بود.

وی افزود: وقتی در زمین حریف بازی می‌کنید و آنها فشار می‌آورند مجبورید که دفاعی کار کنید. روی گل دومی که پرسپولیس به ثمر رساند بازیکن تیم ما اشتباه کرد با این حال موفق شدیم که در دقیقه آخر گلزنی کنیم و بازی را به تساوی بکشانیم.

سرمربی تیم مس کرمان در خصوص حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: فکر می کنم طی 10 سال آینده یحیی گل‌محمدی آینده خوبی را در فوتبال ایران دارد. او بازیکن من بود و کاملا از گل‌محمدی شناخت دارم. او از نظر شخصیتی یک جنتلمن است و آینده بزرگی در فوتبال ایران می‌تواند داشته باشد.

بوناچیچ با بیان این که مس کرمان با خوش شانسی این امتیاز را از چنگ پرسپولیس در آورد، گفت: وقتی 2 بر یک عقب بودیم پرسپولیس می توانست گل سوم را وارد دروازه تیم ما کند که خوش شانس بودیم گل سوم را دریافت نکردیم. ضمن این که بازیکنان ما هم دو موقعیت خوب را از دست دادند. البته باید عنوان کنم که در 10 روز اخیر مریض بودم و به طور مرتب در تمرینات حضور پیدا نکردم به همین خاطر بازیکنان تمرینات را جدی نگرفته بودند. از طرفی آنها حواسشان به عید نورزو بود و به همین خاطر خیلی آماده نبودیم.

کد خبر 2019265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha